14 Mart 2015 Cumartesi

Lemariz Müjde Albayrak | Hissiz Bitti..



Sayfa Sayısı: 528

Baskı Yılı: 2014

Yayınevi: Postiga


Aşkın en derinden, inkâr edildiği yerden ortaya çıkışı! Kendilerini ve

birbirlerine duyduğu aşkı çığlık çığlığa ve sessizce inkâr etseler de,

aşkları ortalığı yakıp kavuruyor!

Alexander, hissiz, acımasız, yakışıklı, güçlü ve zengin… Daha küçücük

bir çocukken öğrendi bütün bu özelliklere sahip olabilmeyi. O hislerini

acımasızca rafa kaldırmış, kendi sonuna doğru ilerliyordu. Ama

bilmediği, her sonun bir başlangıca gebe olduğuydu. Heaven karşısına

çıktığında bütün inançları ters yüz olurken, kendi sonu birdenbire

başlangıcı olduğunda ne yapacağını elbette bilemezdi.

Heaven; masum, saf ve kırılgan bir papatya… Cennetten gelen bu

sessiz

melek, tüm korkularını kendine zırh yaparak kökleri ile tutunduğu

topraklarında, Alexander'ın fırtınasına karşı direnirken, bir aşk ateşi

yakmak için geldiğinde asla tek bir yananının olmayacağını

bilemezdi.Var

olmadığını zannettiği kalbi boğulurcasına çırpınırken soluksuz kalarak

tekrarladı: "Hissetmiyorum, hissetmiyorum, hissetmiyorum…"

Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar.

Bloga yazmasam da sanmayın ki okumuyorum. 2014 yılından 60 ve

2015

yılından şu an itibariyle yorumlanmayı bekleyen tam 31 adet kitap var
.
Bir devlet okulunda ingilizce öğretmeni olduğumu bilen bilir ama bu
sene

bir özel okulda da derse giriyorum. Üstelik özel dersler de cabası.

Ayrıca bir buçuk yaşında bir cimcime. Düşünün artık halimi.

Neyse yorum yazmayı çook özledim. Artık geri döneyim dedim umarım

bundan sonra daha düzenli buralarda olurum.

Arkadaşlarımın çoğunun paylaşım yaptığı bir kitaptı Hissiz.

Uzun zamandır Postiga Yayınlarından çıkan Türk yazarlarımıza bir şans

veriyorum ve Hissiz de onlardan biriydi.

Beklentilerimin çok çok ötesinde çıktı kitap.

Sabah elime aldım ve öğle olmadan bitmişti.

Sürükleyici ve daha ilk satırlarından itibaren sizi içine alan bir kurgusu

var.

Lemariz Müjde Albayrak daha ilk satırlardan sizi yarattığı dünyanın

içine çekiyor ve kitabın nasıl bittiğini anlayamıyorsunuz.

Yalnız dipnot olarak yazmam gereken birkaç noktayı da es

geçemeyeceğim.

Postiga yayınlarından okuduğum 6.kitap falan oldu sanırım. Yazım ve

basım hataları o kadar yorucu ki. Ben, özellikle çok dikkat eden bir

insan olarak , çok yordu. Yanlış kullanılan noktalama işaretleri ya da

yazım yanlışları okurken resmen göz tırmalıyor. Sanırım tüm yorum

yazacağım Postiga kitaplarında aynı şeye değineceğim.

Kitabın ana karakterlerinden bir diğeri Adrian’ın hikayesini de çok

merak ettiğim için Maske kitabını da sipariş etmiştim.

En kısa zamanda onun da yorumu blogda olacak.

Kısaca kesinlikle tavsiyemdir :)



Tam ağzını açıp konuşmaya başlayacaktı ki Heaven'ın bir yerlerden

bulup buluşturup bir şeyler yazdığı kâğıdı okumak zorunda kaldı.

"Bu evde yiyecek hiçbir şey yok! Sen nasıl yaşıyorsun burada?

Asabiyetinin sebebi açlık olmalı."

"Ben evde yemem pek. Senin için alışveriş yaparız en kısa zamanda."

"Ama Adrian aç. O zaman bir şeyler sipariş edebileceğimiz bir yer


vardır herhalde?"





1 yorum:

  1. Çok telekkür ederim ve kesinlikle basım hatalarının düzeltildiğini bildirmek isterim. Ne yazık ki ilk üç baskıda böyle bir talihsizlik yaşamak durumunda kaldım:( anlayışınız için çok teşskkür ederim:)

    YanıtlaSil