21 Kasım 2014 Cuma

Meral Kır-Aylardan Aşk Bitti..



Böğürtlen Kışı ve Son Kamelya kitaplarının yazarı Sarah Jio
Gerçek olduğunu düşündüğünüz hayatınızdaki her şeyin kocaman bir yalandan ibaret olduğunu öğrenseydiniz, ne yapardınız?

Zengin Sancaktar Ailesi'nin en küçük çocuğu olan Tanem için hayat oldukça sıradandı. Arkadaşları ve ailesinin her zaman yanında olduğu Tanem'in tek gayesi işinde ilerlemekti, ta ki katılmak için gittiği, ama katılmadığı o toplantı sonrası geçirdiği trafik kazasına kadar...

İki yıl boyunca uyuyan Tanem uyandığında, hafızasını kaybetmiş ve yanında doktoru Yağız'ı bulmuştu. Ailesi ve geçmişine dair, özellikle bir şeyleri hatırlamak istemiyor, bir şeylerden kaçıyordu sanki. Yağız, uyutulduğu esnada kendisini zehirlemek isteyen esrarengiz kişiden de haberi olmayan Tanem'e hem yakınlık duyuyor hem de Tanem'in geçmişinde ne olduğunu ve onu kimin öldürmek istediğini bulmaya çalışıyordu.
Diğer taraftan Tanem'den uzak durmaya çabalıyor, adeta onunla savaşıyordu.

Acaba Yağız, Tanem'le ilgili gerçekleri öğrenebilecek miydi ve daha önemlisi Tanem'in aşkına karşı koyabilecek miydi? 




Kitabı ilk elime aldığımda kalınlığından korkmadım değil , hele bir de içini açıp da küçük puntoları görünce daha da Aman Allahım dedim, üstüne bir de ilk sayfalarda bu kadar tıbbi terimle karşılaşınca bu kitabı bitiremeyeceğim sanırım bile dedim. İyi ki kitap bitirme alışkanlığım var çünkü bu kitabı okumasaydım çok üzülürdüm.

Meral Kır’ın ilk kitabı Aylardan Aşk.

O kadar büyük bir özenle yazılmış, araştırılmış ki bir ara Meral Hanım doktor mu acaba bile dedim kendime.

Kapak tasarımı olsun, içerik ve görsellik olsun hepsi mükemmel.

Hele hele anlatım, dil, sadelik, akıcılık ne ararsan var bu kitapta.

Dahası hikaye o kadar çok yönlü o kadar merak uyandırıcı ki kitaptaki diğer karakterler de sanki gerçek hayattanmış gibi kitap bittikten sonraki hayatlarını merak etmeye başlıyorsunuz.

İşte bu noktada Meral Hanım bizi yine yarı yolda bırakmıyor.
İkinci kitabı Aşkı Seçtim ile bize Doruk ve Asya’nın hikayesinin devamını anlatıyor. (Asyanın şımarıklıklarından dolayı sinir olmuştum ama neyse :) )

Kısacası hemen edinilmesi gereken kitaplardan biri daha.

Aşkı Seçtim kitabı da çıkar çıkmaz aldım ve şu an ilk okunacaklar arasında.

Mutlaka okuyun..


1 yorum: