21 Kasım 2014 Cuma

David Kessler-Kim Olduğunu Biliyorum Bitti..



Ölüm cezası istemiyle yargılanan Chuck Burrow'un annesi, California valisine, oğlunun idam cezasının kaldırılması için son bir şans verilmesi konusunda ısrar eder. Avukat Alex Sedaka, vali kendisine Bayan Burrow'un tavsiyesini dinleyeceğini bildirdiğinde çok şaşırır.

Bu sayede müvekkilini idamdan kurtarmak için eline mucizevi bir fırsat geçmiştir. Önünde sadece on beş saati vardır ve bu indirim hakkı için Burrow'un cesedi nereye gömdüğünü itiraf etmesi ve cesedin bulunması yeterlidir. Öte yandan Burrow masum olduğunda ısrar etmekte ve hatta kendisini ihbar edenin de sözde katili olduğu kızın ta kendisi olduğunu söylemektedir.

Sedaka, kendisini hem gerçeği açığa çıkarmak için iz peşinde, hem hukukun sınırlarını zorlamak için adalet mercilerinin arasında, hem de büyük bir kumpasın içinde bulur.

Mahkeme salonlarını, adalet sisteminin sorunlarını ve yanlışlarını anlatırken kurduğu akıl almaz öykülerle polisiye edebiyatta devleşen David Kessler ile tanışmaya hazır mısınız ?

John Grisham, Scott Turow, Harlen Coben gibi ustaların izinden giden yazar, her satırında devleşiyor…

Alex Sedaka, yeni kahramanınız olacak… 

Muhteşem! İlk defa Alex Sedakayı tanımama rağmen kesinlikle çok sevdim.

Olay kurgusu, işlenişi, karakterler hepsi sanki gerçek dünyadan ve kitabı okurken siz de olayın içindeymişsiniz gibi bir duygu oluşturuyor.

Kitaba başladım ve bir de baktım ki 150.sayfaya gelmişim, okudukça merakım arttı ve bitirmeden elimden bırakamadım, öyle şaşırtıcı bir sondu ki benim için birkaç gün aklımdan çıkaramadım.

Bol gizem dolu , heyecan dolu muhteşem bir kitaptı. Alex Sedaka 'ya bayıldım. Yazarın anlatımı o kadar güzel  ve akıcı ki kitabın nasıl bittiğini anlamadım.

David Kessler ile daha yeni tanıştım ama Alex Sedaka romanlarının devamını mutlaka okuyacağım.

Kesinlikle tavsiyemdir…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder