15 Haziran 2014 Pazar

Wulf Dorn-Oyunbaz Bitti..


Sayfa Sayısı: 384
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus

Hep seni düşünüyorum, yakında sen de beni aklından çıkaramayacaksın…

Psikiyatr Jan Forstner bir gün beklenmedik bir anda, kimden geldiği belli olmayan güller alır. İlk başta güllerin, kitabını okuyan bir hayranından geldiğini düşünen Jan bir süre sonra kasabadaki korkunç cinayetler ile evinin kapısına bırakılan imzasız mektuplar ve hediyeler arasında bir bağlantı kurar. Ona sırılsıklam âşık olduğunu itiraf eden, hiç tanımadığı bir kadından telefon aldığında da her an takip edildiğinin farkına varır. Ve en kötüsü, bu kadını durdurmanın hiçbir yolu yoktur… 

Bu adamın kitaplarına bayılıyorum.

Daha önce de Psikiyatrist kitabını okumuştum ve ben de aynı etkiyi bırakmıştı vay bee.

Adam resmen sağ gösterip sol vuruyor.

Kitabın başında tamam katil kesin budur ya da kesin bu kadın psikopattır falan diyorsunuz ama hiç beklediğiniz gibi çıkmıyor.

Çok çok beğendim bu kitabı da kesinlikle tavsiyemdir..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder