23 Mayıs 2014 Cuma

Samantha Towle-The Mighty Storm Bitti..





Yazar Adı: Samantha Towle
Sayfa Sayısı:
 329
Dil: İngilizce
Yayın Tarihi:
 Ağustos 2012


Tru bir zamanlar en iyi arkadaşı olan hayatının aşkı Jake Wethers’ı görmeyeli tam 12 yıl olmuştur.

Jake Wethers şu sıralar en popüler gruplardan biri olan The Mighty Storm’ın  seksi, dövmeli ve yoldan çıkarıcı bir cazibeye sahip vokalisti ve grubun belkemiğiydi. Aynı zamanda,ondört yaşındayken ailesi ile Amerika’ya taşınarak arkasında kalbi kırık bir Tru bırakan..


Tru çalıştığı müzik dergisi için Jake ile röportaj yapmaya gönderildiğinde, her ikisi de aralarındaki bağın yeniden canlanmasına ve oluşan ani çekime hiç hazır değildi. Ve buhislerle ilgili ciddi bir sorun vardı;Tru’nun 2 yıllık erkek arkadaşı Will.


Jake Tru’ya geri çeviremeyeceği bir teklif sunar; grupla birlikte dünya turnesine çıkması, her şey bir anda karışır. İşi kabul etmek grupla yollara düşmek demek, Tru’nun Will’i geride bırakması ve grupla, yani Jake ile gereğinden fazla zaman geçirmesi demek

Peki Tru, bir zamanlar kalbini feci şekilde kıran, sevimli ama bir o kadar da  kötü çocuğa karşı koyabilecek kadar güçlü mü? Yoksa, bile bile, dünyanın en meşhur kadın avcısı ile tek gece birlikte olma pahasına her şeyini riske atacak mı?

Vayy be diyorum.
Bu kitap iyi bir çevirmenin elinde en kısa zamanda Türkçeye çevirilmeli en kısa zamanda.

Okurken resmen yaşadım ve kurguya bayıldım.

Özellikle kitabın sonunda olayların başlangıcının Jake’in gözünden anlatılmış olması da ayrı bir güzellik katmış.

Ne diyebilirim ki tek kelimeyle bayıldım :)

“I love you… I’ve only ever loved one girl, Tru – and that’s you. It’s always been you. I’ve loved you from the moment I knew how to love.“ 

“Seni seviyorum.. Şu hayatta sadece tek bir kızı sevdim ve o sendin Tru. Ve hep sen oldun. Sevmeyi öğrendiğim ilk andan beri seni seviyorum.”

“I’ll never be good enough for you, I know that. But I’m no good without you, and if that makes me a selfish bastard for wanting you as badly as I do then so be it because I can’t live a life that doesn’t have you in it.” 

“Senin için asla yeterince iyi olamayacağımı biliyorum. Ama sensiz de iyi değilim ve seni bu kadar çok istemek beni bencil hayvanın teki yapsa da sensiz bir hayatı düşünemiyorum.”

“You’re not just any girl. You’re my girl.” 


“Sen kimsenin değil sadece benimsin.”



1 yorum: