1 Mayıs 2014 Perşembe

Jennifer L. Armentrout-Saplantı Bitti...


Sayfa Sayısı: 352
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX

Luxenler ve Arumlar, Lux serisinden bağımsız da okunabilecek Saplantı'da çok daha baştan çıkarıcılar.

Ukala, zorba ve tapılası bir adam. Korunmaya muhtaç, küfürbaz ve ateşli bir kadın.

Hunter acımasız bir katil. Devlet için kötü adamları öldüren bir uzaylı. Işığın çocukları Luxenleri yok etmek için doğmuş bir Arum. Yaptığı işten de çok memnun, ta ki, bir insanı korumak zorunda bırakılana dek.

Serena, en yakın arkadaşı, senatörün oğlunun doğaüstü bir varlık olduğunu söylediğinde, ona inanmamıştı. Kim inanır ki? Ne yazık ki sonrasında korkunç bir olaya şahit oldu.

Hunter ve Serena, ateş ve barut gibi… Bir arada olmaları çok tehlikeli…

Sonunda Hunter yapmaması gerekeni yapıyor. Hem de defalarca.

Lux serisi sayesinde tanıdığımız Arumları (ki nefret etmek için Daemon’ın düşmanı olmaları yeterli) daha yakından tanıyoruz bu kitapta.

İlk başta şunu söylemem lazım. 

Lux serisini okumadım bu kitabı okuyunca anlamam diye bir düşünceye kapılmayın.

Bu kitap tamamen diğer kitaplardan bağımsız.

Arumları çok sevdim.

Hunter ve Serena arasındaki ilişkiyi çok sevdim.

Jennifer L. Armentrout’un melez serisi hariç tüm kitaplarını okudum ki ona da yakın zamanda başlayacağım. 

Bu kadın ne yazsa beğeniyorum, severek okuyorum.

Bu kitabı da çok severek okudum. 

Hatta hemen de bitti ama nedense bana bir şeyler eksik gibi geldi.

Eğer Lux serisini severek okuduysanız Arumları da yakından tanımak için Saplantıyı da mutlaka okumalısınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder