23 Mayıs 2014 Cuma

Abbi Glines-Rush Too Far Bitti.


Yazar Adı: Abbi Glines
Sayfa Sayısı:
 256
Dil: İngilizce
Yayın Tarihi:
 Mayıs 2014

Fallen Too Far Blaire'in hikayesiydi. 
Şimdi olaylara Rush'ın gözünden bakma zamanı.

Rosemary kumsalındaki herkes Rush ve Blaire'in birbirlerini nasıl delice sevdiklerini bildiğini zannediyor
. Ama şimdi hikayeyi anlatma sırası Rush'ta.








Bu kitap serisini Blaire’in gözünden anlatılan şekilde okurken bir çırpıda bitirmiştim.

Hikaye o kadar akıcıydı ki her kitabı bir günde bitirdim diyebilirim.

Bu kitapta diğer 3 kitapta Blaire’in gözünden anlatılan olaylar Rush’ın gözünden anlatılmış ve okurken hikayeyi ne kadar özlediğimi fark ettim.

Uzun zamandır reederdan yabancı bir şeyler okumamıştım sanırım bu ara yabancı kitaplara ağırlık vereceğim :)

Bir sonraki kitabı sabırsızlıkla bekliyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder