14 Nisan 2014 Pazartesi

Yine Yeni Yeniden Kitap ...

Yakında biri beni durdursun diye bağırsam yeridir :)



Duramıyorum kitap almadan yapamıyorum.

Kitap satış siteleri de bana inat gibi kampanya yapıp duruyor.

Almadan duramıyorum :)

Önce D&R dan 9.90 kampanyasına takıldım.

D&R’ın tedarik süresine gıcığım özellikle çekiliş yapınca ama 9.90 
görünce dayanamadım beklerim dedim.

Sonra Kitap Sihirbazı ve arkadaşınız NuR yine duramadı :)

Biri beni durdursun diye boşuna demiyorum.

Bu almanın sonu yok arkadaş :(

Peki neler aldım

Aşağıdakiler D&R dan aldıklarım






Ve bunlar da Kitap Sihirbazı


Kitap Sihirbazından gelecek 6 kitabım bugün kargoya verildi :)

Artık onları da gelince eklerim.

Dedim ya biri beni durdursun :)



3 yorum:

  1. Boğulan Kız'ı bir türlü alamadım ya. :/ Güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
  2. Güle güle oku canım çok güzel kitaplar almışsın :D D&R a ben de dayanamadım siparişimi verdim :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel. Yeni kitap almak , kargoyu beklemek gibisi var mı ? keyifle oku canım.

    YanıtlaSil