27 Nisan 2014 Pazar

Kitap Kardeşleri ile Blog Turları || 4.Blog Turu 2.Gün || Kıyamet Sonrası "Alıntılar" - BSBT


Tur Takvimi:

1.Gün:
Okuma Köşem - Tanıtım
Sanat Nehri - Yorum
2.Gün:
Kitap Kurdu Böjük -Alıntı
Colored Books - Yorum

3.Gün:
Sanat Nehri - Karakter Analizi
Kitap Kurdu Böjük - Yorum

4.Gün:
Kitap Prensesi - Yazarı Tanıyalım
Okuma Köşem - Yorum

5.Gün:
Colored Books - Bu kitabı neden okumalıyız?
Kitap Prensesi - Yorum

Orjinal Adı: World After
Yazar: Susan Ee
Yayıncı: DEX
Yayın Tarihi: Mart 2014
Sayfa Sayısı: 360

Penryn'in küçük kız kardeşi Paige kayboldu. İnsanlar korkuyor. Bir annenin kalbi kırık.

Penryn San Francisco sokaklarında kardeşini arıyor. Sokaklarneden bu kadar boş? Herkes nereye kayboldu?

Paige kardeşinin izini sürerken, meleklerin gizli planının merkezini buluyor ve ürkütücü gerçeklerle yüz yüze geliyor.

Raffe kanatlarının peşinde. Onlarsız meleklere katılması imkansız. Tekrar kanatlarını kazanmak ya da Penryn'in hayatını kurtarmak arasında kaldığında, hangisini seçecek?

Melekler, insanlar ve canavarların korku dolu hikayesi, Meleğin Düşüşü'nün ardından, Kıyamet Sonrası ile devam ediyor.



"Sana isimlerin güçleri olduğunu söylemiştim, değil mi? Bu kılıcın savaşırken kendisini rakip kılıca tanıtması gerektiğini biliyor musun? 'Ben Ürkünç Ayı, çok eski bir baş melek kılıcı soyundan geliyorum,' gibi aptalca bir şey söylemek zorunda kalacak. Ya da 'Eğil önümde, dünyada sadece iki dengi olan ben Ürkünç Ayı'nın önünde eğil,' gibi bir şey söyleyecek."






Raffe bir buz denizindeki ılık bir koy gibiydi. Kollarında olmak , asla sahip olamadığım yuvada olmak gibi bir histi. Gülerken hala göğsü titriyor, kesik kesik nefes alıyordu. 



Raffe elimdeki kanlı bıçağa baktı.
“Hala sen olduğundan emin olmasaydım bile şu anda olurdum” dedi.







"Kurallar. Gelenekler. Tehlike. Benimle birlikte olmak tehlikeli bir şey."

"Sensiz olmak da öyle."




Saçlarını okşayıp son birlikte olduğumuzda beni rahatlatmak için bana fısıldadığı sözleri tekrarladım: “Şşş,” dedim. “Buradayım. Yanı başındayım.”






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder