20 Nisan 2014 Pazar

Jamie McGuire-Araf Bitti..





Sayfa Sayısı: 504
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yabancı

Işığın olduğu yerde, karanlık da vardır.

Nina, babasının ölümüyle kendisini Providenceta varlığından hiç haberdar olmadığı bambaşka bir dünyanın içinde bulur. Babasının cenazesinin olduğu gün otobüs durağında tesadüfen karşılaştığına inandığı çekici, karşı konulamaz Jared ile yakınlaşmasıysa Ninanın hayatını tamamen altüst eder.

Jared ile Ninanın birbirlerine âşık olmaları işleri tamamen zora sokar. Jared, Ninayı sadece babasının düşmanları olan insanlardan değil, kendi soyundan olan yarı meleklerle Cehennemdeki Şeytanlardan da korumak zorunda kalır. Jared ile Ninanın birlikte olabilmek için kaderlerine karşı gelip düşmanlarını alt etmeleri gerekir.

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela romanlarıyla olay yaratan Jamie McGuire, bu kez farklı bir seriyle karşımıza çıkıyor.

Providence üçlemesinin ilk romanı Araf, devamını merakla bekleyeceğiniz fantastik bir aşka sahne oluyor.

Bu kadının yazdığı her kitap güzel olacak mı merak içerisindeyim.

Tatlı Bela ve Ayaklı Belaya bayılmıştım zaten bundan dolayı da daha Araf’ın Türkçesi çıkmadan Providence’yi okumaya başlamıştım.

Ama adet edindiğim üzere artık çevirilme tarzını merak ettiğimden midir yoksa acaba aynı duygu geçebilmiş mi diye Türkçesini de okuyorum kitapların.

Araf’ın İngilizcesini okurken çok beğenmiştim zaten.

Türkçesi de bende aynı etkiyi bıraktı.

Fantastik sevenlerin kaçırmaması gereken bir seri bana göre.

Elimde şu an Cehennem de var.

Ama çok sevdiğim serilerin hemen bitmemesi için araya başka kitaplar sığdırıyorum.

Ama fazla dayanamayacağım sanırım.


Belki de bu ara kitap almam yasak olduğundan dayanamam Cennet’i alır ve yasağı delerim diye düşünüyorum kim bilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder