13 Nisan 2014 Pazar

Holly Bourne-Sen Benim Diğer Yarımsın Bitti..


Sayfa Sayısı: 540
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Parodi Yayınları

Dünyada birbiri için yaratılmış kaç insan vardır? 

Ruh ikizleri; yalnızca onlar bu büyüyü taşır. Toprağa düşen yıldırım kadar nadir gelirler dünyaya. Ama bir araya gelip âşık olduklarında... İşte o zaman, toprak ikiye bölünür. Gökyüzü deryaya, derya ateşe hücum eder. Kargaşa yağar evrenin her bir köşesine, sel olur...

Zarlar atılır, yıldızlar kesişir; ardından Poppy ve Noah düşürür toprağa o ilk kıvılcımı. Fakat o şey, iki büyülü ruhun karşısında durmaktadır, sanki görünmez bir duvar gibi. Felaket, kıyamet, ölüm; engelleyebilir mi kucaklaşmasını alacakaranlıkla gecenin?

"Gerçek aşkın karşısında kim durabilir?"

"Korkusuz, taze, ateş kadar sıcak bir roman: Sen Benim Diğer Yarımsın. Kesinlikle soluksuz okuyacaksınız."
-Amazon-

"Herkes hayatında bir defa da olsa ruhunun derinliklerinde gerçek aşkı tatmıştır. İşte bu kitap size o tadı tekrar hatırlatacak." 
-Usbourne Yayın Grubu-

"Evreni kaosa sürükleyen sıradan âşıkların, sıra dışı aşk hikâyesi. Bu roman kalbinizi ateşe verecek. Tıpkı benimkini verdiği gibi." 
-C. J. Skuse-

"Romeo ve Julieti bir kenarda tutun ve Poppy ve Noahla tanışın."
-The Lancashire Evening Post-



Senden önce ben bittikten sonra uzunca bir süre onun gibi bir kitap okumamıştım.
Bu kitapta onun tadını bulabilmeyi ummuştum özellikle de Parodi’nin facebook sayfası admini nedeniyle :)
Peki o tadı aldım mı evet aldım :)

Noah ve Poppy aşkı beni gerçekten derinde etkiledi ve bu kalın kitabı 1 günde bitirmemi sağladı ki son postlarımda akıcı kitap özlemimden bahsetmiştim.

Sen benim diğer yarımsın bu özlemi gideren bir diğer kitap oldu.
İşin içine fantastik olaylar girince de daha bir tadından yenmez oldu.
Kısaca kesinlikle tavsiyedir.


Bu arada kitabın Türkiye’de çıkan kapağına bayıldım.
Bu da yurtdışında çıkan kapak
Bu konuda Parodi Yayınlarını tebrik etmek lazım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder