18 Mart 2014 Salı

Veee Yeni Kitaplar :)







Kitaplığımda okunmayı bekleyen 57 tanecik kitap olmasına rağmen yine duramadım ve kitap alışverişi yaptım.

Uzun zamandır önce onları bitirsem de yapsam dediğim ama yeni kitap kokusunu özlediğimden kendime savaşıp durdum ama da-ya-na-ma-dım sayın takipçi.

Sanırım ben kitap almadan duramıyorum ama öyle 1-2 kitapla da durmuyorum ilk alışverişimde 15 tane aldım kitap

Üstüne bugün kalem almaya kırtasiyeye giden öğretmen arkadaşla bak burada da kitaplar varmış diyerek üstüne 3 tane daha ekledim ne olacak benim halim bilmiyorum 57+17 =74 kitap var okunmayı bekleyen :) 
ama almaya doymuyorum maalesef.

Gelelim aldığım kitaplara



1-İntikam
Gece Evi Serisinin son çıkan kitabı ki ben seri kitapları arasında bu kadar uzun zaman olmasını sevmiyorum :( ama yine de çok merak ediyorum

2-Sen Benim Diğer Yarımsın

3-Uzak Ülke

4-Mihmandar

5-Ustam ve Ben

6-Sokak Kedisi Bob

7-Gül ve Avcı

8-Can Dostumun Yolculuğu

9-Bin Muhteşem Güneş

10-Moskof Cariye Hürrem

11-Neslişah

12-Çiçeklerimi Rüzgara Verdim

13-Kapak Kızı

Geçenlerde Yeşil Peri Gecesini elime aldım ama onu okumadan Kapak Kızını okumak lazımmış

14-Ve Dağlar Yankılandı

15-24 Saat Açık Kitapçının Sırrı

Kitap Kardeşliği Mart ayı kitabı

Elim durmadı dediğim gibi üstüne kırtasiyeden de aldım :)



1- La

uzun zamandır almayı düşünüyordum okunacaklarda Nazan Bekiroğlu Nar Ağacı da var :)

2-Şeytanı Uyandırma

İlk 2 kitabı beğenerek okumuştum

3-Bukre

Açıkcası diğer alışverişimde de elim gitti gitti geldi kısmet burayaymış. Kitap ile ilgili olumlu olumsuz çok eleştiri var. Ama bunları göz ardı ederek okumayı istedim.

ki bu arada 3 tane kitabı unutmuşum :)
bunlar da 
-Beyoğlu'nun en Güzel Abisi
-Derin Sularla Şeytan Arasında
-Babamı Beklerken

74 tane okunacak oldu mu 77 :)




8 yorum:

  1. Harika kitaplar almışsın. Keyifle okumanı dilerim..:)

    YanıtlaSil
  2. Insan aldıkca mutlu oluyor. Bende sahaflar gezmeyi seviyorum. Gidince almamak olmuyor :) keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  3. Yeni kitaplarımla eve döndüğümde kendimi çook mutlu hissederim ben :) Tek tek inceler, kafamda bir okuma sırası oluştururum (çoğunlukla da bu sıralamaya uymam ;) )
    İyi günlerde okumanızı dilerim...

    YanıtlaSil
  4. harika ya
    puniccia'nın kitap okuma şenliklerine katılıp kitaplarını bitir bence :)

    YanıtlaSil
  5. Harikalar :) kitap alışverişi yapmadan durulurmu ya kitaplari tek tek incelemek bazılarından ayrılamamak ah ah :D

    YanıtlaSil