18 Şubat 2014 Salı

Vefa Enver-Bunu Sen İstedin Bitti..


Sayfa Sayısı: 440
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Ephesus Yayınları


Tutkulu ve tatlı üç arkadaş, Sibel, Ahu ve Aslının hayatlarında nelerin değiştiğini merak ediyorsanız, bir an önce sayfaları çevirmeye başlamalısınız. Kahramanlarımız sevdikleri adamlarla ve hedefleriyle ilgili olarak ne durumdalar dersiniz? 

"Ne dilediğinize dikkat edin çünkü gerçekleşebilir."

Hiç ayrılmadan birbirlerine ait olmayı dileyen bu üç arkadaşın sevgilileriyle ilgili diledikleri her şeyi gerçekten istemiş olduklarından emin misiniz? Mesela Sibel… tutkuyla sevdiği adamın hep hayatında olmasını dilerken birdenbire aslında hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını fark etmişse? Vefa Enverin Çocuk da Yapamadım Kariyer de adlı romanında tanıdığımız karakterlerine bu romanda da doyamadıysanız, Neyse ki Çocuk Yaptımı okuyabilirsiniz.



"çocuk da yapamadım kariyer de " biter bitmez elime aldım kitabı ve aynen ilk kitapta olduğu her sayfayı acaba ne olacak diyerek çevirdim :)

3 yakın arkadaş Sibel-Ahu ve Aslının dostlukları ve karmaşık ilişkileri bu kitapta da tam gaz devam ediyor


özellikle Sibel ve Baran'ın düğününden sonraki sayfaları daha bir merakla okudum :)
bu kitapta da yeni katılan iki karakter Nazlı ve Kadir daha da bir heyecan katmış kitaba


siz de romantik komedi tarzı kitapları seviyorsanız kesinlikle kaçırmayın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder