4 Ağustos 2013 Pazar

W. Bruce Cameron-Can Dostum Bitti..



Sayfa Sayısı: 376
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yabancı



Köpekler hakkında bir roman, insan hayatının en derin meselesi olan "Neden buradayız?" sorusuna cevap verebilir mi?

Can Dostum, bir köpe
ğin birkaç farklı yaşam boyunca varlığının amacının peşinde koşmasının hikâyesi... 2006da Ulusal Köşe Yazarları Derneğinden En İyi Mizah dalında ödül alan ve 2011de YILIN KÖŞE YAZARI seçilen W. Bruce Cameronın bu iç açıcı ve komik romanı, bir köpeğin pek çok hayatının duygusal ve eğlenceli hikâyesi olmakla kalmıyor, aynı zamanda insan ilişkilerine ve insanla en iyi dostu arasındaki kopmaz bağa köpeğin bakış açısından bir yorum getiriyor.

"Muhte
şem bir kitap. Hem güldüm hem gözyaşlarına boğuldum..."
Alice Walker, Pulitzer ödüllü yazar

"Hayatında bir köpe
ği sevmiş olan herkes, bu bilgelik dolu, dokunaklı ve çok eğlenceli kitabı okumalı."
Dr. Marty Becker, Good Morning America

"Elimden bırakamadım. Bitirdi
ğimde, kısa süre önce ölmüş olan köpeğimin bu kitap aracılığıyla benimle konuştuğu hissine kapıldım."
Dina Zaphiris, Animal Planet

"Bir köpe
ğin komik, büyüleyici ve kesinlikle inandırıcı birkaç hayatının hikâyesi olan bu kitap, reenkarnasyonun olduğuna ve yazar W. Bruce Cameronın bundan önceki hayatında bir köpek olduğuna ikna etti beni. Başka türlü, dört patili bakış açısından hayatı, sevgiyi ve sadakati bu kadar dokunaklı bir biçimde nasıl anlatabilirdi ki?"
Victoria Moran


Bütün köpekler cennete gider, tabii dünya da yarım kalmış bir işleri yoksa...
sözü aslında kitabın tam bir özeti.
bizim kahraman köpeğimiz her defasında ölüyor ama farklı bir köpek olarak dünyaya tekrar geliyor :)
okurken o kadar merak ediyorsunuz ki acaba bu defa hangi köpek türü olacak ya da bu defa ki görevi ne olacak diye
bu şekilde sayfaları çevirirken bir de bakmışsınız bitirmiş oluyorsunuz kitabı

ben de evde bir muhabbet kuşu ve tavşan besliyorum :)
bu kitabı okuduktan sonra onlara daha farklı bir gözle bakmaya başladım
özellikle bailey'nin gözünden kitabı okuduktan sonra :)

kısaca bu kitap sadece hayvan severlere değil 7 den 70 herkese hitap ediyor bana göre
Toby,Bailey,Ellie ve Buddy hepsi de yolda yanından geçtiğimiz ya da evde beslediğimiz köpekler
kitap kesinlikle tavsiyemdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder