3 Ocak 2013 Perşembe

Gece Okulu Bitti ...




Baskı Yılı:2012
Sayfa Sayısı:448
Dili:Türkçe
Yayınevi:DEX

Allienin dünyası başına yıkıldı.

Okuldan nefret ediyor. Erkek kardeşi evden kaçtı. Üstüne üstlük kısa süre önce tutuklandı. Yine… Şimdi bir de annesiyle babası onu evinden uzaklara, kimsenin adını duymadığı bir okula gönderiyorlar.

Her şeye rağmen Allie yatılı okulunda mutlu oluyor. Yeni arkadaşlar ediniyor. Bir de Carter var; görür görmez yakınlık duyduğu, yalnızlığı seven, karamsar bir oğlan.

Ama bir gün Allie çatıda garip sesler duyuyor...
Ve akşamları ormanda gizemli gölgeler görmeye başlıyor.

Cimmeria Akademisi sıradan bir okul değil.
Gece Okulunun öğrencilerinin ne yaptığını kimse bilmiyor.
Öğretmenler büyük bir sır saklıyorlar.
Allie okulun ne kadar tehlikeli olduğunu anlıyor...
Hepsi korkunç bir sona doğru sürükleniyor.

Kitap aslında ilk başlarda sıkıcı ilerliyor. Asi bir kız, asi kızdan sıkılmış bir aile ve bu asi kızdan kurtulmak için aniden ortaya çıkan gizemli bir okul. Ama daha sonra kitap sarıyor ve kendinizi olaylar zincirinin içinde buluyorsunuz.

Kitabı beğenmedim mi beğendim ama çoğu sorunun yanıtı açıkta kaldı ki  yazarın bunu ikinci kitaba sakladığını düşünüyorum.
Süper şahane bir kitap diyemem ama okurken güzel vakit geçirdim tavsiye ederim..

2 yorum:

  1. başlarda pek ilgimi çekmedi, ama zamanla merakımı cezbetti, olaki fiyatı düşer o zaman sepetime atıcam...

    YanıtlaSil
  2. Aslında bu kitap için güzel yorumlar vardı. Benim henüz okuma fırsatım olmadı ama bir kez daha alıp almama konusunda düşündürdü beni.

    YanıtlaSil