1 Aralık 2012 Cumartesi

Elif Şafak-Şemspare Bitti



Sayfa Sayısı: 252
Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap


Arka Kapak
Gönülden yazılmış her roman, her hikâye, her kelime bir şemsparedir... 
Güneş parçası...
Kararır gökyüzü bazen; 
kasvetli bulutlar kaplar semayı. 
Hayatın ritmi durağanlaşır, sohbetler bildikleşir, 
içimizde birikir yalnızlık hissi. 
Nasıl özleriz güneşi o zaman,
griler içinde aradığımız 
bir tutam renk demeti.
Peri tozu gibi, inceden.
Gönülden yazılmış her roman, 
her hikâye, her kelime 
bir şemsparedir... 
Güneş parçası... 
Düşer omuzlarımıza, 
kar tanesi gibi usulca, 
yağmur gibi yıkar ruhumuzu, arındırır tozdan kirden tekdüzeliklerden...


uzun zamandır elimde sürünen bir kitaptı ama ne zamandır blogla ilgilenemediğim için okuduğum kitapları yazmaya başlayayım dedim artık :)

bu kitabı alırken beni renginin mor olması ya adının içinde Şems geçmesi çekti diye düşünüyorum :)
ama bu kitabı bitirdikten sonra tek bildiğim deneme yazıları okumayı sevmiyormuşum. eğer deneme okumayı seviyorsanız alın derim ama sevmiyorsanız boşa zaman harcamayın derim :)












2 yorum:

  1. Ben bu kitabı çok severek okumuştum.
    Gerçi Elif Şafak ne yazsa severek okuyorum :)

    Yorumum : http://www.kontesce.blogspot.com/2012/09/semspare-elif-safak.html

    Bir de yeni yıl çekilişime beklerim canım :) http://www.kontesce.blogspot.com/2012/12/yeni-yln-serefine.html

    YanıtlaSil
  2. Bende su anda okuyorum ve anladım ki bende deneme okumayı sevmiyormusum :)

    YanıtlaSil