16 Aralık 2012 Pazar

Ara Çekilişimiz Başladı :)

geçenlerde vikitap hesabıma bir göz atayım dedim ve ilk kitabını yayınlamış bir arkadaşımdan Muhammed Ali POLAT 'tan bir mesaj aldım. lafı dolandırmadan kitabından bahsetmiş :) ben de arkadaşıma destek olmak istedim ve Aralık ayı çekilişinden önce bu postun altına yorum bırakan arkadaşlarımın arasından çekilişle belirleyeceğim 4 kişiye bu kitaptan yollayacağım :)


Baskı Yılı:2012
Yayınevi:İkinci Adam Yayınları
Dili:Türkçe
Ciltsiz:
Sayfa Sayısı:122

Kimsenin benimle ilgilenmediğini anladığım zaman 16 yaşındaydım. Hayatımda ilk kez bir şeyi doğru anlamıştım. İnan bana seninle de ilgilenmiyorlar. Başına gelenler sana ceza ya da ödül olsun diye değil. Hepimiz öleceğiz ve cehenneme gideceğiz. İskender dünyayı aldı ve şimdi tek hatırlanan gay olduğu. Marie Cruie laboratuarda çürüdü. Ne geliyor gözünün önüne firijit bir bakire, hayır aslında evliydi. Kimin umrunda? Demeye çalıştığım da bu zaten. Bırak ansiklopediler senden bahsetmesin, popüler olma, 2150 yılında Googleda adın çıkmasın, üst geçide ismini yazmasınlar. Ah ne gam! Beş sene önce hayal ettiğin durumda mısın? Ya da beş sene sonra hayallerin gerçek olur mu sence? Önemsiz olduğunu kabullen, mızıldamayı bırak!

tek yapmanız gereken bu postun altına mail adresinizi yazmak son gün 24 Aralık :) daha fazla kişiye ulaşmak için blogunuzda da bahsederseniz sevinirim 

kitapla ilgili yorumlara vikitap.com dan bakabilirsiniz..



40 yorum:

  1. Şanslı olmak umuduyla :)
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. güzel bir çekiliş iletişim gul.kilis91@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Vikitap kanalıyla ben de yazardan benzer mail aldım. Ve kitabı sipariş edeceğim için çekilişe katılmıyorum ama bu güzel davranışınız ve desteğiniz için teşekkür etmek istedim.

    YanıtlaSil
  4. Biz de buradayız.
    afdmrw@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. ben de geldimm :) burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    çekilişime beklerim ben dee herkesi http://www.kontesce.blogspot.com/2012/12/yeni-yln-serefine.html

    YanıtlaSil
  6. bende aynen bunu yapmayı düşünmüştüm dün vikatapta mesajı alınca cnm.kutluyorum seni duyarlılığından.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.Ben de varım!

    deryacevak@gmail.com

    Selamlar

    YanıtlaSil
  8. hımm ben de isterim , sanki kulağıma çalındı kitap ama:)
    eylemkerem01@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. https://plus.google.com/111237444151934032190/posts/iNbcYfUs8nm

    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Kitabın yazarını tanıyorum sözlük sitesinden, şöyle bir entrysi mevcut: http://www.itusozluk.com/goster.php/%E7ocuk+esirgeme+kurumu/@9916581 gerçekten sizi de tebrik ederim. Kendisi bahsetti burayı. Yazmadan geçmeyeyim dedim.

    YanıtlaSil
  11. Kitapla ilgili yazıyı okumuştum,tesadüf çekilişinde de okumakmış. :)
    semih_1921@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. hepinize çok teşekkürler arkadaşlar

    @Elif Altınsoy

    durumu biliyorum kendisi mesajında yazmıştı zaten destek olmaya iten bir neden bu oldu benim için :)

    YanıtlaSil
  13. ben de katılmak istiyorum :)
    farfarafix@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. ben de denemek istiyorum :)
    gamzeli_me@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Kitap olunca ışınlanayım dedim:)

    asabibakire@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Ben de talibim:)
    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Ben de varım..Şanslı olan kazansın..=)

    Özge Gündaş
    my.lifestyle.liberty@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. umarım ben olurum talihli kişi :)
    gulustundag@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Beni de katın :)
    Zeynep Çiçek
    birisi.988@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Bende istiyorum :) İlayda ERTUĞ superisi1992@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Bende varım :)
    minimaninotlar@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhaba bloğunu izliyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Bende istiyoruuuuumm :)
    kitapokuozgurol@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Çok hoşuma gitti konusu umarım kazanırım.
    rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Özellikle de son günlerde deli gibi kitap okurken, bu çok güzel bir hediye olur benim için :))

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. alisnur@gmail.com Nurcan KAYA.
    hadi sanş gülsün biraz. : ))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. ben de katıldım :)

    yanasip10@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Ben de şansımı denemek isterim:)))
    saadetuslu@hotmail.com
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  30. bende varımmm :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Bu kitap benim olsun isterim.
    t.karakaya@yahoo.com

    YanıtlaSil
  32. konu kitap olunca katılmamak olmaz :)
    beijaavintage@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Belki şans bana da uğrar :)
    havva_vtnsvr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Bende varım
    sapyadasaman@windowslive.com

    YanıtlaSil
  35. blogum yok ama twitterda yayınladım:)
    https://twitter.com/winnie_ist/status/281148348025696256
    winnie_ist@hotmail.com
    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  36. Belki banada çıkar :) bellimi olur.

    lucky_pisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. hadi bakalım şans benden yana olsun gdrgzm@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Çekiliş sonuçları ne zaman açıklanıyor acaba?

    YanıtlaSil