5 Temmuz 2012 Perşembe

Hint Filmleri ve Aamir Khan

film izlemeyi çok seven biri olarak hint filmlerini neden bu kadar geç keşfettiğim için kızıyorum kendime. bollywood filmleri ama özellikle aamir khan'ın filmleri muhteşem. hint filmlerine başlangıcım erkek kardeşimin de tavsiyesi olan "3 idiots" filmiyle başladı.

tabi ki bu filmi sevmemde ki en büyük etmen aamir khan oldu. o mimikler o oyunculuk nedir Allahım hayran kalmayan olur mu bilmiyorum :)


tabi daha sonra aamir khan filmlerini araştırarak izlemeye başladım. 2. filmi de "Ghajini" oldu. bu "3 idiots" a göre daha dramatikti. hatta konu olarak memento-akıl defteri isimli filmle çok benziyordu. tabiki muhteşemdi :)



daha sonra "Taare Zameen Par" filmini izledim ve bir öğretmen olarak kesinlikle tüm öğretmenlerin izlemesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. öğrenemeyecek çocuk yoktur ama bana göre öğretemeyecek öğretmen vardır.


en son izlediğim film de "fanaa" oldu. garip ama çok güzel bir filmdi. bunu söylememin tek bir neden var o da film içinde komedi desen var aksiyon desen var dram desen var yani herşey bu filmde arşivime yeni filmler ekliyorum dahası da gelecek :)



dipnot: filmler genelde 3 saat oluyor ama bir an bile sıkılmıyorsunuz:)

4 yorum:

  1. blogunuzu tesadüfen gördüm ve çok beğendim. takipçinizim

    YanıtlaSil
  2. filmlerin dördünü de izledim. Favorim 3 idiots 3 kere izledim yine izlerim. Yeri geldi güldüm, yeri geldi ağladım. Bir şeyi çok sevdiysem paylaşmadan edemem tüm arkadaşlarımın pc-lerine yükleyip izlemelerini sağlamıştım.

    YanıtlaSil
  3. bu son filmi önerirmisin bana hani çok ağlamak istiyorumya o bakımdan :)

    YanıtlaSil
  4. cocuklugum bu filimlerle gecti. bu filimlerle buyudum. Hic bikmadan bir filime 10 kere baktigimi bilirim..
    Gec kesfettim kendime kiziyorum yazmissiniz bence simdi de gec degil..
    Iyi seyirler.
    Baktiginiz tavsiye ettiginiz olursa ve paylasirsaniz sevinirim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil