19 Temmuz 2012 Perşembe

D&R Ankamall Alışverişi :)


bundan 2 ay önce yapmıştım en son alışverişimi ve bunlar beni idare eder yaz bitimine kadar dedim ama olmadı :) 2 ay önce aldıklarımdan sadece Buket Uzuner-Su kaldı o da bitmek üzere bir de 1Q84 - Haruki Murakami kaldı .Ankaraya gitmişken d&r a uğramamak olmazdı özellikle de can yayınları kampanyasını duyduktan sonra. aldığım kitaplar

1-Uçurtma Avcısı
2-Az
3-Kürk Mantolu Madonna
4-Alex
5-Gölge Hırsızı (serrose'un blogunda görmüştüm çok beğenmiş ve bende almak istedim serrose'un blogu için http://yolunneresindeyim.blogspot.com/ )
6-Semerkant (Serrose tavsiyeli)
7-Sinek Isırıklarının Müellifi (Serrose tavsiyeli)
8-Serenad
9-Kış Bahçesi
10-Duyguların Rengi

daha kendimi tuttum :) bıraksam heralde daha ne kadar alırdım bilmiyorum. her d&r alışverişimde mutlaka defter de alırım yine dayanamadım

çok şirin değil mi :)


son olarak lösev ile ilgili birşey görünce dayanamayan ben bu ayracı aldım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder